January 6, 2012

Cenderamata

ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera semua.. Sudah lama saya tidak post sesuatu di sini.. Ya.. pabila kembali ke kuliah, memang banyak lah kerja. Hari pertama sahaja sudah ada pelbagai tugasan diberi. Tak cukup tangan dibuatnya.. Hehe..pinjam Doraemon lah. Nak minta Doraemon tunaikan permintaan saya.. Leh tak gitu? Hehe.. Di sini, saya nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada sepupu dan kawan-kawan yang sudi memberi hadiah dan cenderamata kepada saya. Ada sepupu melancong di perak, ada rakan yang pergi ke Cameron Highland, Filipina, Sarawak, dan sebagainya. Terima kasih ya.. Ada lagi satu hadiah lolipop. Tapi, saya dah makan. Tak sempat upload. Lolipop strawberry tu jiran bilik yang bagi. Hehe. Terima kasih sepupu dan kawan-kawan..Sayang kamu..=)


No comments:

Post a Comment