December 20, 2011

Detik 23hb Disember 2011

ASSALAMUALAIKUM..ermm..sudah lama rasanya kita enggak ketemu ya. kangen sama teman2.. harap sihat semuanya.. hehe.. Mohon maaf pada semua.. kerana tidak berkesempatan untuk mengemaskini blog ini. Sudah tidak sabar rasanya menunggu detik 23 Disember 2012.  Eh.. salah.. 2011.. hehe..Satu peristiwa yang bersejarah dalam kamus hidup saya akan menjelma.. Teman2 doakan semuanya berjalan lancar ya.. Persiapan sedang dilakukan.. Perjalanan majlis juga dilaksanakan seperti yang telah dirancangkan.. Saya berharap hubungan kami akan berkekalan dan saya berdoa agar Allah menyatukan hati kami. Memang sudah lama saya menunggu detik ini. Akhirnya, muncul jua.

Tiada siapa yang ingin menolak bahagia.. ramai menolak derita.. Kadangkala tangisan tidak nampak di muka, tapi, terkesan di jiwa. Alangkah bahagia rasa pabila detik 23 Disember itu tiba. Bersyukur pada-Nya.. Diharapkan saya berkesempatan dan berpeluang bernafas di bumi yang indah ini, untuk menikmati detik bahagia tersebut. Doakan ya, kawan2! Semoga segalanya berjalan dengan lancar. Kad undangan telah diberi. Terima kasih kepada pereka kad undangan majlis tersebut. Sungguh kreatif! Okey..sampai disini dahulu.
~Sambut salam dari bintang yang menyinar di malam terang~

No comments:

Post a Comment